niedziela, 21 kwietnia 2013

zakupy, spacer, głupie miny. ^^


trololololo, otóż dzisiaj pojechałam spotkać się z Pysiem.. i jakoś tak wyszło  że siedzi obok i będzie u mnie nocował  xD ale nie o tym, nie o tym, zainspirowana tutorialem MadameChaos na youtubie KLIK poszłam do Rossmana i wydalam dziką fortunę na kosmetyki. ^.^ oto co kupiłam : 
farba do włosów  gdyż mimo, że na co dzień chodzę w wigach to moje odrost doprowadzają mnie do szalu i tym razem pokusiłam się na mocno fioletowy odcień zamiast klasycznej czerni. zobaczymy jak się sprawdzi ale czuję, że się zaprzyjaźnię z tą farbą. <3

błyszczyk z tutorialu MadameChaos, odcień nr 4, piękny kolor. <3 na dniach muszę kupić drugi bo mojej mamie podejrzanie wpadł w oko. ;P

pędzel do różu i podkładu, 2w1. :) już długo zbierałam się do kupna jednego i drugiego a dzisiaj wpadło mi to cudo do rąk i musiałam go kupić, bardzo przyjemne, miękkie włosie. :) zobaczmy jak się spisze w akcji. :P
cienie do powiek, również z tutorialu. ^^ mają świetny perłowy kolor, a to nowość bo do tej pory tolerowałam tylko matowe cienie, ciekawa jestem czy się do nich przyzwyczaję. :P


szminka, też z tutorialu, odcień 002 Candy, bardzo ładny i delikatny kolor na ustach. <3






korektor, odcień nr 1, mój poprzedni korektor zaczął mnie poważnie denerwować bo nie kryl niedoskonałości i zaczął zatykać pory więc mu podziękowałam. ;P

na krakowskiej szafie udało mi się wypatrzeć sympatyczną bluzkę w panterkę za 20 zł  ale nie pokaże Wam jak dokładnie wgląda bo będę ją trochę modyfikować. :P


dzisiejszy outfit:




w sam raz na niedzielny spacer z Pysiem. <3 wiem, nie widać mego ryja ale tylko w tym pokoju mam lustro do ziemi a światło jest tam do bani i muszę robić zdjęcia z lampą. ;/


ale jesteśmy piękni, nie? <3


mało zdrowo.. przepraszam. -.-
i obowiązkowo sweet focia i sweet poza w lustrze. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz