wtorek, 2 kwietnia 2013

jestem Neko i jestem zakupoholiczką. *.*







ot co, wybrałam się dziś z mamą go galerii i obkupiłam się tak głupia. xD a to tylko dlatego, że jest mnóstwo promocji i wyprzedaży. ^.^ np likwidują w galerii Flo i mają 30-50% rabatu na wszystko. <3

cudny zegarek z Hello Kitty, ma funkcję budziku i albo klasyczny dźwięk budziku albo przesłodką melodyjkę, kosztował około 20 zł. <3

słuchawki, jedna słuchawka ma ryjek świnki a druga zadek. xD są zaczepiste! kosztowały mnie około 10 zł, kupiłam też drugą parę z innym "wzorem" dla chłopaka na urodziny. :P

drugie słuchawki dla mojego chłopaka. <3
i uwaga, uwaga, suprajs! parasol, w zajebistym etui! głowa tej "gejszy" to rączka parasolu! :D
ponadto we Flo są piękne skarbonki w kształcie "gejsz". ale takie cudowneeeeee. <3

portfel dorwałam w Six'ie za 64,90 zł, trochę sporo ale bardzo mi się spodobał, ponadto ma dużo przegródek i wgląda porządnie. ;)

i taki mały prezent od mamy, siatka w etui świniaczka. xD urocza. :)

ponadto kupiłam mnóstwo ciuchów.! głównie z moro. ;)

znalazłam na allegro fajny zegarek na rękę z Hello Kitty i chyba sobie odłożę na niego kaskę i stopuje z zakupami. :P bo zbankrutuje. ;<

5 komentarzy:

  1. Ja sobię ostantio zamówiłam słuchawki truskawki :D fajne są takie śmieszne słuchawki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam takie cudowne z padnami ale chłopak mi jedną zepsuł a już nie było ich w sklepie. ;<

      Usuń
  2. do kiedy jest jeszcze flo w gk ?

    OdpowiedzUsuń
  3. dopóki nie sprzedadzą całego towaru, ale już tam praktycznie nic nie ma bo byłma dzisiaj i kupiłam zajebiste lustro, którem było ostatnie < głupi ma zawsze szczęście>
    ale babka w kasie mówiła, że możliwe, że zamkną na dniach bo niektóre rzeczy nie chcą się sprzedać a nie mają kasy płacić za lokal, szkoda bo bardzo lubię ten sklep. ;<<<<

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie we flo w.żadnej z galerii nie ma już tego budzika ;.; w sumie to zostały same ochłapy XD"

    OdpowiedzUsuń