piątek, 11 października 2013

BOOM!

ajajaja, zaniedbałam Was strasznie... ale mam wyrzuty sumienia ;P u mnie prawie po staremu, praca, dom, praca, dom, szkoła, praca, dom i tak w kółko. :) nie mam dla Was zdjęć makijażu bo moja cera od ponad 3 tyg odpoczywa ( nie maluje się wcale), po III WŚ która się na niej rozegrała :< moje włosy też z pewnych przyczyn zaczęły mi okrutnie wypadać więc traktuje je ziołowymi szamponami, które nie ułatwiają stylizacji :) jest pozytywnie :P wszyscy odbierają to pozytywnie.. :) postaram się do Was pisać częściej ( i dodawać zdjęcia) bo pewnie będę mieć teraz więcej czasu :) a teraz mentalnie przygotujcie się, że kontrolę nad blogiem obejmie uroczy świat dziecięcych ubranek, kosmetyków i gadżetów bo.. jestem w ciąży :)

18 komentarzy:

  1. Nie za wcześnie trochę na dziecko? Mnie by to przeraziło O_o
    Miyako♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem, oboje pracujemy, jesteśmy parą ponad 4 lata, mieszkamy razem, kochamy się. dziecko tego nie popsuje a jeszcze bardziej nas ze sobą złączy ;)

      Usuń
    2. W takim bądź razie życzę, aby tak było :) Powodzenia, dbaj o siebie
      i o fasolkę :P

      Usuń
  2. Wow. Gratulacje! ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny gratuluję...i czekam na synową xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :3
    Który już tydzień? *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciezko jest to jednoznacznie stwierdzic przy tak wczesnej ciazy ale lekarz wedlug rozngch badan przyjela 6/7 tydzien. ;)

      Usuń