niedziela, 9 czerwca 2013

komputer wrócił do łask! ^.^

komputer a w zasadzie internet w komputerze powrócił więc teraz zaatakuje Was przerażającą ilością zdjęć. xD może mi wybaczycie. ;P w następnym poście dodam bez cukrowe słodycze, które mogę jeść.. i zaręczam wcale nie są smaczne. xD

przejdźmy do zdjęć...

ręcznik plażowy z Hello Kitty, 75x150cm, 39 zl. :) kupiony w Lidlu, bo akurat z okazji dnia dziecka byly pościele i ręczniki z różnymi postaciami. ;P

pościel, również kupiona w Lidlu, aczkolwiek nie ja za nią płaciłam tylko dostałam od rodziców na dzień dziecka, kosztowała 59 zl. :) cierpię na wieczny niedobór pościeli. ;P

lecimy dalej..

świeczucha kupiona w Pepco jak bylam na badaniach w Olkuszu ale wcześniej gdzieś mi się zapodziala.. zapach róży. <3

zakupy z Ikei :

również różane świeczuchy ale tym razem z Ikei. ;P

czarne rameczki na zdjęcia z Ikei, na moje ścianie przy lóżku wieszam wszystkie zdjęcia z moim Pysiem  więc ciągle muszę dokupować ramki. xD

lampki LEDowe na takich jakby listwach, które w dalszym ciągu nie zostały przykręcone
( uduszę Cię tato. -.-) xD

w sumie nie wiem co to jest ale jest ładne. xD i kosztowalo 19,90. xD




2 styropianowe róże, które pomalowałam już na czarno ale muszę pomalować je raz jeszcze i zawieszę je między zdjęciami na ścianie, 2 te róże kosztowały 16 zl w Castoramie. ;) można kupić przeróżne takie styropianowe ozdoby i pomalować je jak się tylko chce. ;)



kolejne rzęski od butterflybeauty z ebaya. ;) obawiam, że się rzęsy od innych sprzedawców nie przyjdą. :< <Neko histeryczka>




 akryle i ozdoby do paznokci z mojej ukochanej internetowej hurtownii kosmetycznej. <3
 
kosmetyki do cery tłustej i trądzikowej z Ziaja Pro. ;)



futerkowa kamizelka upolowana za na allegro za 25 zl ( już z wysyłką ;P)



dobrości dla włosów. <3



i mój make-up . ;P praktycznie codziennie się tak maluje tylko używam różnych rzęs. ;P

i takie tam zdjęcie, które bardzo lubię gdyż widać jak zeszczuplały moje nogi. ;)

uhhh, ogarnęłam te zdjęcia! xD w następnym poście dodam moje żarcie i krótki opis nowych soczewek. :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam Hello Kitty, ale mój Misiek nie byłby zadowolony że spania pod taką pościelą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mój małżonek ma pewne "ale" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mojego stawiam przed faktem dokonanym i nie marudzi. :P

      Usuń