wtorek, 4 czerwca 2013

Doskonalenie makijażu. ^.^

Ostatnimi czasy bardzo staram się ćwiczyć mój gyaru makijaż, niestety nieustannie przeszkadza mi w tym mój beznadziejny eyeliner i brak umiejętności przyklejania sztucznych rzęs. >.< Ale się nie poddaje może za tydzień uda mi się kupić nowy eyeliner (planuję kupić eyeliner i mascarę do brwi firmy Dolly Wink  ;>) i krem BB  żeby mój makijaż był z prawdziwego zdarzenia. ;P Szaleję jeszcze na punkcie pewnego wyświetlacza ale ciii, nie o tym miał być ten post.! XD Otóż w doskonaleniu mojego makijażu pomagają mi następujące Panie : OfficialNuehleVang , randomasiangirls i Makeup,Fashion,Hair . ;D
Serdecznie polecam te tutoriale, mi bardzo pomagają i często do nich zaglądam. ;)
Troszkę dzisiejszych zdjęć :

Oczywiście w sklepie stacjonarnych mojej ulubionej internetowej hurtowni kosmetycznej nie było czarnego akrylu ale kupiłam sobie rewelacyjny srebrny lakier chromowy. ;D

1 komentarz:

  1. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń