czwartek, 5 czerwca 2014

Mam już 14 dni!

Wreszcie odpaliłam laptopa... Dziwnie mi się go używa bo przywykłam do korzystania z internetu w telefonie :P Ale do rzeczy! Tosia ma już 14 dni i jak na razie wszystko idzie nam gładko :D Mała przespała dzisiaj 7godzin(!!!!!!), poza płaczem podczas kąpieli i przewijania/ubierania płacze tylko kiedy chce jej się pić albo jest głodna (czasem się zagapię z przyrządzeniem jej mleko bo mała śpi i nagle pierdut ryk o jedzenie). Wczoraj zaczeła ulewać ale to normalne i nie ma powodu do zmartwień :) Dzisiaj od rana byłyśmy w biegu, najpierw fotograf, potem urząd miasta, plac imbramowski i na końcu do rodziców poopalać się na balkonie :D Będąc u rodziców spotkałam się z koleżanką, która była moją świadkową na ślubie :) Tosia dostała od niej świetny prezent : 

oczywiście skarpeteczki są duuuużo za duże na Tośkowe stopy ale to nic, dorośnie do nich :) na pewno jej się spodobają bo w tych żabkach ukryte są dzwoneczki :)


Dzisiaj też miał miejsce mój chrzest bojowy... Czyli ubranie krótkich spodenek o czym marzyłam od marca :P Kupiłam sobie ostatnio 2 pary w rozmiarze M choć przed ciążą nosiłam L :P Ale o dziwo są na mnie dobre, nie wiem jakim cudem ale waże o 2kg mniej niż przed ciążą :D
to zabrzmi meeeega nieskromnie ale jestem zadowolona z tego jak wyglądam :D
nowa bluzka, uwielbiam ją! :D
głupie miny, głuuupie miny...

...głupich min ciąg dalszy :D

Jestem strasznie zmęczona dzisiejszym dniem, dlatego śmigam wykąpać Tośkę,nakarmić ją i do spania :D

Na pożegnanie Tosia i Paszczak :)


8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz i strasznie podoba mi się ta Twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie!!! A na 1 zdjęciu Tosia ma fryzurkę a'la "tatuś"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Niestety już większość włosków Tosi się wytarła od ciągłego głaskania i zostały jej głównie włoski z tyłu głowy :D

      Usuń
  3. wyglądacie obie pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tosia ma zadatki na ulzzang, bo ma aegyo sal! hahaha

    OdpowiedzUsuń