sobota, 31 sierpnia 2013

JEST, WRESZCIE JEST!

to jest właśnie ten dzień kiedy w moje łapki trafiło moje wymarzone biurko z Ikei! :D biurko pochodzi z serii MALM jak większość moich mebli ( mam z tej serii małą szafkę nocną, wąską szafkę z 6 szufladami i lustrem oraz komodę z 6 szufladami), niestety nie zostało kupione w Krakowie a w Katowicach bo dupki z Krakowskiej Ikei przestali je sprowadzać! więc mój kochany papcio ( w sensie, że tata xD) pojechał po nie do Katowic bo nie mógł znieść mojego marudzenia :D mam dla Was kilka zdjęć mojego cuda <333 oczywiście skręcałam je sama bo mój lovelas w pracy, brat w pracy, tata w pracy... dałam radę! wezwałam tatę po pracy żeby zabrał z mojego mieszkania wiatrak, mały stoliczek na, którym stały moje kartonowe komody na kosmetyki i przy okazji poprawił zawias i pomógł mi przełożyć modem od neta i wszystkie kable ;)


tyyyyyle części miało to cudo, wszystkie razem ważyły jakieś 4kg mniej ode mnie xD

moi przyjaciele w starciu Neko vs Biurko xD

i moje cudo gotowe do użytku <3

jest ogromne <3

siedzicie wygodnie? mam dla Was bombę! xD

taaaa daaaam, oto mój chłop w czapce made by ja i moja mama xD

miałam dla Was zdjęcia outfitu i makijażu ale aparat postanowił się wpierdzielić i ni ma ich :< zniknęły a szkoda bo byłam wyjątkowo zadowolona z tamtego makijażu :<

boli mnie gardło i kostka (tylko ja umiem się wypierdolić na prostej drodze) a jutro do pracy, niech ktoś pójdzie za mnie, co? tata dobrze płaci xD

8 komentarzy:

  1. Ja też wiele mebli miałam do składania -_-, zawsze mężowi kazałam to robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skręcałam z moim tą wysoką komodę, której 2cm widać na zdjęciu... skończyło się na tym, że Pyś przykręcił 2 śrubki i to obie źle xD więc dokończyłam ja i jego ciocia xD także wolę sama się tym zająć, zwłaszcza, że miałam dzisiaj wolne ;)

      Usuń
  2. Skąd ją to znam ;) Mój mąż nie ma cierpliwości do mebli z Ikei, od razu słychać wiele przekleństw. Więc składam je sama, bułka z masłem ;) Kobiety muszą dawać radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jedyny problem sprawiło to, żeby nasadzić poszczególne części na blat biurka i potem całość obrócić to było strasznie ciężkie ;P

      Usuń
    2. No to jest jedyny nasz problem - brak odpowiedniej siły w łapach ;)

      Usuń
    3. pora wybrać się na siłownie i przypakować :D

      Usuń
  3. świetne biurko, ma super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor to niby "czarnybrąz" ale jak dla mnie jest po prostu czarne ale widać na nim takie "drewniane" wzory przez co nie widać jak się czymś upaćka ani jak się zakurzy xD za to własnie kocham meble z Ikei xD

      Usuń