sobota, 4 maja 2013

zaległe zakupy i zakupowe plany. ;)


bardzo Was przepraszam, że nie pisałam od kilku dni ale moje poprzednie Circle Lensy umarły ( skończyła im się ważność ;<) więc nie wychodzę z domu bo beznadziejnie się bez nich czuje. xD toteż nie mam dla Was żadnych outfitów, makijaży ani nic w ten deseń. >.< musicie mi to wybaczyć. ;<<<


zmieniłam wgląd bloga, tło, kolory, no i nagłówek dostał towarzystwo ślicznej Neko-girl, podoba się Wam? :) moja mama pomagała mi zdecydować co i jak choć to była męka bo moja mam nie lubi panterki i cały czas zgrzędzila. xD mi się bardzo podoba, mam nadzieję, że wam też. koniecznie piszcie w komentarzach jeśli coś jest dla Was nie czytelne. :P




zaległe zakupy :



sukienka ze sklepu "INNA", kosztowała 39,90 zl ( jak 99% rzeczy w tym sklepie xD), jest superowa. <3
bardzo cieniutka i zwiewna super na opały, specjalnie kupiłam większą ( L/XL) i jest na mnie dość długa więc spinam ją agrafkami po bokach tak jak na zdjęciu. :P


kolejna sukienka gigant, kupiona za pośrednictwem Krakowskiej Szafy na facebooku, kosztowała 35 zl, rozmiar to niby M/L ale tak na prawdę to oversize, cala jest prześwitująca więc mam male wątpliwości czy będę w niej chodzić. :P zobaczy się :P





tak, ta bluza jest różowa. xD kupiona w Forever18 za 45 zl. ;) skusilam się na nią przez te mega urocze wykończenia. <3

bokserka z Forever18, kosztowała niecałe 50 zl ale mnie zauroczyła... widzę ją w outfitach ze skórzaną kurtką, krótkimi spodenkami, zakolanówkami i creepersami ( zawsze jak coś kupuje to mam  w głowie pookładane z czym to ubiorę. xD).


i największe cudo..



mega kurwa zajebiste słuchawki z Claire's ( mojego ukochanego sklepu <3), które kosztował mnie 109,90 zl. -.- i co najgorsza z tej samej serii są jeszcze obudowy do iPhona 4 i 5 i do Samsunga Galaxy III więc jadę w poniedziałek do M1 i zobaczę czy jeszcze są i jeśli tak to kupię a potem kupię telefon do nich pasujący. xD





i to tyle jeśli chodzi o zakupy, podają się? ;P








kilka dni temu zamówiłam soczewki mam nadzieję, że dojdą do końca maja. :< w poniedziałek wreszcie zamawiam sztuczne rzęski ( górne i dolne) i może nowego wiga. zastanawiam się nad miedzianym blondem a delikatnym pastelowym/brudnym różem. xD
wczoraj mój tata założył PayPala więc czuję ebayowe zakupy. <3

i mamuśka obiecała, ze pojedzie ze mną do Chińskiego marketu do Skawiny. jupi ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz