poniedziałek, 27 maja 2013

Soczewki Ace Black The Dolly Eye. :)














dzisiaj przyszły moje dluuuugo wyczekiwane soczewki model Ace Blach firmy The Dolly Eye kupione TU :)
są to moje pierwsze prawdziwe Circle Lensy ( poprzednie soczewki były niczym w porównaniu do tych ), są pięknie cieniowane dzięki czemu naturalny kolor oczu się nie odcina, mają 14,5 mm średnicy ( o 0,5 mm więcej mod poprzednich przez co wydają mi się olbrzymie), są bardzo wygodne nosiłam je dzisiaj od około 16 do 22. :)
oto zdjęcia :



gratis dostałam pudełeczko na soczewki :)

o i tu widać różnicę, ogromna prawda? na górze Dolly Black ColorVue,
na dole Ace Black The Dolly Eye. :)

głupie zdjęcia z Pysiem w tramwaju. <3333







<3

4 komentarze:

  1. niby tylko 0,5 mm ale różnica wielka! bardzo ładnie wyglądają na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilkukrotnie sprawdzałam czy to na pewno tylko 0,5mm różnicy.. xD już kupilam kolejne soczewki, które mają jeszcze o 0,5 mm więcej. xD

      Usuń
  2. Wybór soczewek jest teraz bardzo duży. Tylko nie wszystkie są dla danej osoby odpowiednie. Jak się okazało ja mogę tego typu nosić https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6370-air-optix-plus-hydraglyde-for-astigmatism-6-szt.html . Są do korekcji astygmatyzmu, czyli dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń