poniedziałek, 25 marca 2013

na początek ^^

ohayo! ^.^
















jestem Neko, ale poprzez popularność tego pseudonimu można mnie znaleźć na większości portali/blogów czy photoblogu pod pseudonimem 'nekopijamleko'. *.*

nioh, co mogę o sobie powiedzieć, pewnie nic ciekawego. xD
mam 18 lat (praktycznie rzec biorąc ;P), jestem fryzjerką ale niestety nie pracuje w zawodzie, uczę się w zaocznym technikum fryzjerskim, zajmuję się też stylizacją paznokci, przedłużaniem rzęs, makijażem. ^^ większość inspiracji czerpię z Azji, Azjatyckiej mody i stylów dokładniej mówiąc. ;)
szczególnie imponują mi takie style jak Gyaru czy Rokku Gyaru i jeśli będę miała trochę więcej odwagi to pewnie będę się tak stylizowała. *.*

nigdy nie wiem co mam napisać w takich sytuacjach. >.<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz